PROXIMAMENTE...

¡NUEVOS RETOS PARA EL NUEVO AÑO!

miércoles, 13 de mayo de 2009

¡¡¡ Io amo il Giro !!!

Me está encantando el Giro del Centenario, casi no hay "víctimas" entre los líderes, son muchos los que todavía aspiran a la victoria final. Pero lo peor, en parte, está siendo para el Xacobeo-Galicia. Hoy ha tenido que abandonar David García Da Pena, que arrastraba molestias de la caída de la 3ªetapa, sus palabras lo dicen todo:
"Sinto unha gran frustración porque viña con moitas expectativas. E tiven que poñer pé a terra sintindo que me marcho coas forzas intactas, pero non tiña capacidade para forzar o máis mínimo. Nesta etapa, en lugar de notar algunha melloría, aínda o pasei peor que na anterior. Fun con molestias durante todo o día pero cando tocou empezar a subir non podía coller aire nos pulmóns, da dor que tiña".
"Estou decepcionado porque non puiden loitar por gañar unha etapa, que era un dos meus grandes obxectivos, e por ter que abandonar unha carreira que realmente me estaba encantando, polos percorridos, polo colorido que ten e a paixón con que se vive. Falando con Ezequiel (Mosquera) por teléfono dicíalle: ‘tiñas que estar ti aquí. Estas montañas ibanche encartar porque é o teu'. Aos meus compañeiros dígolles que sinto deixalos así, que me gustaría velos moi combativos e que gocen da carreira, porque a pesar de que se pasan momentos malos, é unha carreira preciosa".

Pero el equipo sigue vivo con gente como Vorganov, Veloso y Marcos García que hoy llegó a 100m de Lance Armstrong.

P.D: Por cierto no quisiera que mis blogueros se vayan con una sensación amarga tras la caída de David García. Así que lo mejor es mirar para estas 3 italianas, mmmmm que rico. ¡Me gusta el Giro! (io amo il Giro). ¿Vosotros no? jeje.

No hay comentarios:

Publicar un comentario